علت کراتینین افزایش 3.1-3.6 در یک زمان کوتاه چیست
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

علت کراتینین افزایش 3.1-3.6 در یک زمان کوتاه چیست

علت کراتینین افزایش 3.1-3.6 در کوتاه tiempoQué باعث افزایش کراتینین 3.1-3.6 در یک زمان کوتاه چیست؟ در واقع، عفونت و تب ممکن است به افزایش کراتینین سرم اختصاص داده شده، اما عوامل اصلی که به جای کلیه ها آسیب دیده باید از علت را ندارد.

چرا کلیه ها آسیب دیده می توانید کراتینین 3.1to 3.6 در یک زمان کوتاه افزایش می دهد؟

مطمئن شوید، کراتینین اتلاف سوخت و ساز بدن عضلانی و فیلتر شده از طریق گلومرول کلیه های ما و سپس منتشر شده توسط گلومرول آسیب دیده orina.Si و GFR (عملکرد فیلتراسیون گلومرولی) کاهش می یابد، این ضایعات است از سمت چپ است، پس از آن این سموم آن را در خون باقی می ماند، است که به همین دلیل کراتینین سرم بالا نشان می دهد.

در واقع، کلیه نقش مهمی در حفظ کاغذ تعادل بدن را، به طوری که پس از آنها زخمی شدند، بسیاری از علائم رخ داده است، و افزایش کراتینین یکی از آنها است.

چگونه به کاهش سطح کراتینین بالا؟

از موارد فوق، ما می دانیم که سطح بالای کراتینین است آسیب کلیه ایجاد می شود، بنابراین اگر ما آن را کاهش، ما باید کلیه ها آسیب برساند تعمیر.

میکرو - Osmotherapy پزشکی چینی به عنوان یکی از بهترین و شناخته شده پزشکی چینی اثر قابل توجه در درمان بیماری renal.Por ضد - التهاب، ضد - ترومبوز، ضد - لخته شدن خون و گسترش عروق خونی، کلیه ها آسیب دیده تعمیر می توانید و محافظت از آنها را از آسیب adicional.Con کمک از این درمان، تمام علائم ناشی از بیماری کلیه، از جمله سطح بالای کراتینین یک به یک ناپدید شد.

برای بیماران مبتلا به کراتینین سرم 3.6 کلیه ها حد متوسط ​​آسیب دیده، به عنوان مثال، آنها در مرحله 3 بیماری کلیه، که می تواند با درمان به موقع از چینی Osmotherapy میکرو پزشکی معکوس می باشد.

اگر می خواهید بیشتر بدانید در مورد میکرو چینی پزشکی Osmotherapy، شما می توانید ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com ارسال و یا ترک پیام به طور مستقیم، دکتر آنلاین ما شما با همه چیز ممکن است کمک کند.





:: بازدید از این مطلب : 162
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 مهر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: